Första inlägget då jag ska skriva något vettigt(A)

Som sagt så är jag ganska ny på det här så vi får se hur det går (A) ^^

jag har varit hos min älskling nu nåra dar :D och vi vaknade typ vid 12 ^^ och det var väll en ganska okej tid men sen så vart det att jag råkade somna igen  ovh det vart att vi steg upp vid 3- halv 4 sen så vart det att vänta på lite mumsig tacos som var klar att ätas typ 5 ^^
sen så skulle Idahs syster hem ner till södra sverige så vi åkte med i bilen och tog ett litet farväl.
Fast jag och min älskling har tänkt åka ner till stockholm och hälsa på hon och hennes kille nån gång om nån månad eller vecka så ni får gärna kommentera och ge förslag om vad man kan göra i sockholm:D:D 
 
Det får räcka för idag ^^ Jag får berätta om ullared/ullaride i ett senare inlägg:D (A)
det är bara att läsa mer av min blogg då saker kommer upp :D
Tjoooooooooooooooooooooooooooooooooo! :D

Kommentarer
Postat av: filip

far ner i augusti, då ska vi ner till stockholm och se Iron maiden M.M ;D;D;D;D

2010-01-09 @ 16:23:37
Postat av: stålmannen andreas

Ni kan ju alltid besöka en fet strippklubb, eller kan ni jonglera med riktiga gris-testiklar medans ni kittlar anus.. finns ju hur mkt som helst!

2010-01-10 @ 03:53:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0